В основі даного
досвіду роботи покладена концепція превентивного виховання, що діє як
система запобігань впливам різних зон ризику на формування молодого покоління.
Дана робота ставить на меті: навчити учнів, вчителів, батьків свідомо ставитися до свого здоров’я,
сформувати позитивну мотивацію на здоровий спосіб життя і здоров’язберігаючу
поведінку, втілювати здобуті навички в щоденне життя.
Представлена модель ґрунтується на досвіді використання в роботі психолога превентивних просвітницьких програм "Рівний -рівному", "Школа проти СНІДу", "Я-моє здоровя- моє життя" тощо.
Реалізація ідей
представленої роботи дає можливість підвищити рівень здоров’я підростаючого
покоління закладу через свідоме ставлення самої дитини до свого здоров’я і здоров’я
оточуючих людей.
Основними напрямами
роботи є:
• Формування здорового способу життя, активної
протидії асоціальним і девіантним явищам (алкоголізму, наркоманії, статевої
нерозбірливості і безконтрольності тощо).
• Розвиток превентивної
правосвідомості – формування активної правової культури, що передбачає активну
протидію випадкам порушення законів.
Немає коментарів:
Дописати коментар