АНОТАЦІЯ


В основі даного досвіду  роботи  покладена  концепція превентивного виховання, що діє як система запобігань впливам різних зон ризику на формування молодого покоління.
 Дана робота ставить на меті: навчити учнів, вчителів, батьків  свідомо ставитися до свого здоров’я, сформувати позитивну мотивацію на здоровий спосіб життя і здоров’язберігаючу поведінку, втілювати здобуті навички в щоденне життя.
Представлена модель ґрунтується на  досвіді використання в роботі психолога превентивних просвітницьких програм  "Рівний -рівному", "Школа проти СНІДу", "Я-моє здоровя- моє життя" тощо.
Реалізація ідей представленої роботи дає можливість підвищити рівень здоров’я підростаючого покоління закладу через свідоме ставлення самої дитини до свого здоров’я і здоров’я оточуючих людей.
Основними напрямами роботи є:

 • Формування здорового способу життя, активної протидії асоціальним і девіантним явищам (алкоголізму, наркоманії, статевої нерозбірливості і безконтрольності тощо).
 • Розвиток превентивної правосвідомості – формування активної правової культури, що передбачає активну протидію випадкам порушення законів.

• Формування «Я» - концепції людини-творця на основі самоосвіти, саморозвитку, самовиховання, самовдосконалення, здатної активно протистояти соціальним девіаціям (правопорушенням, шкідливим звичкам тощо).




Немає коментарів:

Дописати коментар